Kuva: Jani Antila

Menneet tapahtumat

Kuva: Jani Antila

Suoseuran kevätseminaarissa 24.3.2017 kuultiin esitelmiä suometsätalouden historiasta, soiden suojelusta ja ennallistamisesta ja soiden uusista käyttömuodoista
Suoseuran kesäretki 2016 suuntautui Viroon
Lisätietoa
Suoseuran kevätseminaarin 7.4.2016 esityksiä:
Ismo Karhu: Suot kaavoituksessa Esitys
Leena Larva: Experiences of the peat sauna for athletes Esitys
Leena Larva: Terveisiä Tomskista Esitys
Tytti Sarjala: Suot bioaktiivisten yhdisteiden aarreaittaEsitys
Ensimmäinen kansallinen suopäivä 2.2.2016.
Esitysten abstraktit
Suoseuran kevätkokous ja -seminaari ”Riittääkö soita” ke 18.3.2015. Esitelmiä katsottavissa.
Seuraa Suoseuraa myös Facebookissa.
Suoseuran 65-vuotisseminaari 26.11.2014. Esitelmät katsottavissa.
Suoseuran 65-vuotisjuhlaretki 8.-9.9.2014. Valokuvia katsottavissa.
Kevätkokous ja seminaari ”Metsätaloudellisesti kannattamattomien ojitettujen soiden jatkokäyttö” 1.4.2014 Metsäntutkimuslaitoksella Tikkurilassa Lisätietoja.
Syyskokous ja seminaari ”Soiden ja turvemaiden kasvupaikka- ja elinympäristöluokittelujen nykyiset haasteet” 19.11.2013 klo 14 Säätytalolla Helsingissä. Katso esitelmiä.
Seminaari ”Soiden ennallistaminen ja jälkikäytön näkökulma” 15.10.2013 klo 14 Säätytalolla Helsingissä. Katso esitelmiä.
Kevätkokous ja esitelmätilaisuus ke 13.3.2013 Tieteiden talolla Helsingissä. Katso esitelmiä.
Suoseura on toimittanut soiden ja turpeiden monista käyttömuodoista kertovan kirjan Suomi – Suomaa.
Samalla ilmestyi sen englanninkielinen versio Finland – Fenland. Hinta 38 €.
Tilaukset sähköpostitse:
riittakorhonen3@gmail.com tai leila.korpela@metla.fi Sisällys
Esite (pdf, 690 kt)
Suoseura välittää jäsenhintaan kirjaa ”Wise Use of Mires and Peatlands –
Background and Principles Including a Framework for Decision-Making”. Lisätietoja