Suoseura järjestää valokuvauskilpailun!

Vuosi 2019 on Suoseuran toiminnan seitsemäskymmenes toimintavuosi ja juhlan kunniaksi järjestämme nyt syksyllä valokuvakilpailun. Kilpailuun osallistuvat kuvat tulevat näkyviin seuran Facebook-sivulle ja näille verkkosivuille. Kilpailun paras sato painetaan vuoden 2019 suoaiheiseen seinäkalenteriin.

Haastamme nyt kaikki innokkaat valokuvaajat suuntaamaan syksyiselle suolle tai kaivelemaan kätköistänne ne vuosien saatossa kertyneet parhaimmat otoksenne. Jokainen voi osallistua neljällä kuvalla ja aikaa kuvien lähettämiseen on syyskuun loppuun. Lähetä kuvasi sähköpostilla osoitteeseen anna.laine(at)oulu.fi. Suoseura pidättää itsellään oikeuden käyttää kilpailuun lähetettyjä kuvia myös muihin tarkoituksiin kuin joulumarkkinoille myyntiin tulevaan suokalenteriin. Kalenterin myynnistä mahdollisesti jäävät tuotot käytetään tukemaan seuran toimintaa. Parhaan kuvan kuvaaja palkitaan ilmaisella kalenterilla ja lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan kolme kalenteria.

Nimi *
Sähköpostiosoite *